7.00-8.20 |
Schodzenie się dzieci do przedszkola Praca indywidualna, wyrównawcza, Swobodne i spontaniczne zabawy w sali. |
8.20 – 8.30 | Zabawy ruchowe i poranne ćwiczenia. Przygotowanie do śniadania. |
8.30 – 9.00 | ŚNIADANIE z uwzględnieniem spożycia warzyw i owoców |
9.00 – 10.45 | Wspieranie rozwoju dziecka poprzez prowadzenie dydaktycznych zajęć programowych, zajęć ruchowych, sportowych, przyrodniczych. Imprezy okolicznościowe, teatrzyki, koncerty. |
11.00 – 11.45 | Pobyt w ogrodzie i zabawy ruchowe z wykorzystaniem sprzętu ogrodowego, sportowego i zabawek |
11.45 – 12.00 | Przygotowanie do obiadu. |
12.00 – 12.30 | OBIAD |
12.30 – 14.00 | Gr. I (Jeżyki) odpoczynek poobiedni. Gr. II, III, IV Zabawy i zajęcia o charakterze relaksacyjnym. Utrwalenie treści programowych wprowadzonych w czasie zajęć przedpołudniowych. |
14.00 – 14.15 | Przygotowanie do podwieczorku. |
14.15 – 14.30 | PODWIECZOREK |
14.30 – 17.30 | Praca wyrównawcza. Dowolne zabawy w sali lub w ogrodzie. |